YARDIM

2014 yılında kurulmuş olup, profesyonel hizmet odaklı güven yaratan ve kaliteden ödün vermeyen anlayışı ile hizmet vermektedir.

Samsung Teknik Destek

Samsung IP CCTV, Monitör, Aksesuarları, Kontrol Ünitesi, Access Control, İnterkom Sistemleri, B2C Ürün Grubu, Güvenlik Robotları hakkında teknik katalog, kalite belgeleri, programlar ve sıkça sorulan sorulara ulaşabilirsiniz.Daha fazla bilgi almak için için lütfen tıklayınız…

Git
LG Güvenlik Teknik Destek ve Yardım

LG IP CCTV, Monitör, Aksesuarları, Kontrol Ünitesi, Access Control, İnterkom Sistemleri, B2C Ürün Grubu, Güvenlik Robotları hakkında teknik katalog, kalite belgeleri, programlar ve sıkça sorulan sorulara ulaşabilirsiniz.Daha fazla bilgi almak için için lütfen tıklayınız…

Git
BOSCH Güvenlik Teknik Destek ve Yardım

BOSCH güvenlik IP CCTV, Monitör, Aksesuarları, Kontrol Ünitesi, Access Control, İnterkom Sistemleri, B2C Ürün Grubu, Güvenlik Robotları hakkında teknik katalog, kalite belgeleri, programlar ve sıkça sorulan sorulara ulaşabilirsiniz.Daha fazla bilgi almak için için lütfen tıklayınız…

Git
HAIKON Güvenlik Teknik Destek ve Yardım

HAIKON güvenlik IP CCTV, Monitör, Aksesuarları, Kontrol Ünitesi, Access Control, İnterkom Sistemleri, B2C Ürün Grubu, Güvenlik Robotları hakkında teknik katalog, kalite belgeleri, programlar ve sıkça sorulan sorulara ulaşabilirsiniz.Daha fazla bilgi almak için için lütfen tıklayınız…

HAIKON CEP YAZLIMI

Git
Dahua Güvenlik Sistemleri Teknik Destek ve Yardım

Dahua kameralar  IP kameralar, CCTV kameralar, HDCVİ kameralar  ,  Dahua Aksesuarları, Dahua Kontrol Ünitesi, Access Control, İnterkom Sistemleri, B2C Ürün Grubu, Güvenlik Robotları hakkında teknik katalog, kalite belgeleri, programlar ve sıkça sorulan sorulara ulaşabilirsiniz.Daha fazla bilgi almak için için lütfen tıklayınız…

En popüler makaleler

1-IP kameraya bağlanamıyorum.

  • DVR’nin IP kanalını destekleyip desteklemediğini kontrol edin. A / D anahtarı işlevini yalnızca bazı seri ürünler destekler; IP kameraya bağlanmak için analog kanalı IP kanalına değiştirebilir. Ayarlar ->; Kamera -> ‘dan, Kanal Tipinden, IP kanalına geçmek için son kanalı seçin. Bazı seri ürün ürünleri IP kanal uzantısını destekler, N + N modunu destekler.
  • IPC’yi kontrol edin ve DVR bağlı olsun veya olmasın. Lütfen ana menüye gidin ->; Ayarlar ->; Kamera ->; IP kamerayı görüntülemek için uzaktan arama yapmak çevrimiçi veya değil. Veya ana menüye gidebilirsiniz ->; Bilgi ->; Ağ ->; Test, IP kamera IP adresini girebilir ve IP kameraya bağlanıp bağlanamadığınızı kontrol etmek için Test düğmesine basabilirsiniz.
  • IP kanalının kurulumunun doğru olup olmadığını kontrol edin (IP adresi, üreticisi, portu, kullanıcı adı, şifre, uzak kanal numarası ve benzeri gibi).

2-Standart tanımlı kamerayı cihaza bağladım, video çıkışı yok.

  • DVR’nin standart tanımlı sinyali destekleyip desteklemediğini kontrol edin. Yalnızca bazı seriler, analog standart tanımlama sinyalini, HDCVI sinyal girişini destekler.
  • Kanal türünün doğru olup olmadığını kontrol edin. Analog standart tanımlı kamera / HD kamerayı destekleyen ürün için ilgili kanal türünü (örn. Analog) seçmek için ana menü ->; Ayarlar ->; Kamera ->; Kanal tipi seçeneğine gitmeniz ve ardından DVR’yi yeniden başlatmanız gerekir. Bu yolla, DVR analog standart tanımayı tanıyabilir.
  • Kamera güç beslemesini veya kamera veri kablosu bağlantısını kontrol edin.

3-Cep telefonumda veya WEB’de P2P işlevini kullanamıyorum

  • P2P işlevinin etkin olup olmadığını kontrol edin. (Ana menü ->; Ayarlar ->; Ağ ->; P2P)
  • Cihazın WAN’da olup olmadığını kontrol edin.
  • Cep telefonunu kontrol edin P2P oturum açma modu doğru veya değil.
  • P2P istemcisini kullanırken belirtilen cihaz P2P giriş portudur veya değil.
  • Kullanıcı adını veya şifreyi doğru olup olmadığını kontrol edin.
  • P2P SN’nin doğru olup olmadığını kontrol edin. Cihaz P2P arayüzünde (Ana menü ->, Ayarlar ->; Ağ ->; P2P) QR kodunu taramak için cep telefonunu kullanabilirsiniz veya onaylamak için WEB sürüm bilgisini kullanabilirsiniz. (Daha önceki bazı seri ürünler için SN cihazı ana kart SN’dir, hata ile sonuçlanabilir.)

4-DDNS kaydı başarısız oldu veya aygıt alan adına erişemiyor.

  • Aygıtın WAN’a bağlı olduğunu kontrol edin. PPPoE arayabilen cihazın IP adresinin olup olmadığını kontrol edin. Bir yönlendirici varsa, aygıt IP’nin çevrimiçi olduğundan emin olmak için lütfen yönlendiriciyi kontrol edin.
  • DDNS’nin ilgili protokolünün etkinleştirildiğini kontrol edin. DDNS işlevinin iyi olup olmadığını kontrol edin.
  • DNS kurulumunun doğru olup olmadığını kontrol edin. Varsayılan Google DNS sunucusu 8.8.8.8, 8.8.5.5’tir. İSS’niz tarafından sağlanan farklı DNS’leri kullanabilirsiniz.

5-IP kanalına bağlandıktan sonra tek pencere veya çoklu pencere modunda video çıkışı yok. Ama bit akışı olduğunu görebiliyorum.

  • Kameranın ana akış / alt akış türünün H.264 olup olmadığını kontrol edin.
  • Cihazın kamera ana akışını / alt akış çözünürlüğünü destekleyip desteklemediğini kontrol edin (1080P, 720P, 960H, D1, HD1 ve benzeri gibi).
  • Kamera ayarlarını kontrol edin. Lütfen diğer üreticilerin ürünlerini desteklediğinden emin olun.

6-IP kanalına bağlandıktan sonra birden fazla pencerenin çıkışı OK (Tamam), ancak tek bir pencere çıkışı yok.

  • IP kanalından video olup olmadığını kontrol edin. Lütfen ana menüye gidin ->; info ->; System ->; BPS, gerçek zamanlı bilgi görüntülemek için.
  • Kameranın ana akışının etkinleştirildiğini veya kontrol edilmediğini kontrol edin.
  • Kameranın ana akım türünün H.264 olup olmadığını kontrol edin.
  • Cihazın kamera ana akış çözünürlüğünü destekleyip desteklemediğini kontrol edin (960H, D1, HD1 ve benzeri gibi).
  • Kamera şebeke iletiminin eşiğe ulaşıp ulaşmadığını kontrol edin. Lütfen kameranın çevrimiçi kullanıcısını kontrol edin.

7-Konfigürasyonu kaydettirmedim.

Çözüm: Önce varsayılan aygıtı geri yükleyin, sonra yeniden yapılandırın.

8-SD kartı video saklayamadı

Çözüm 1: SD kartı durumunun salt okunur olarak ayarlanıp ayarlanmadığını kontrol edin; Durumu okumak / yazmak için değiştirmek zorundasınız.
Çözüm 2: SD kartın algılanıp kontrol edilmediğini kontrol edin.
Çözüm 3: SD kartın hasarlı olup olmadığını kontrol edin.
Çözüm 4: SD kartın dolu olup olmadığını kontrol edin, boş alanın 0 olduğunu görürseniz, SD kartını WEB arayüzü ile biçimlendirebilir veya “Depolama yönetimi>” nde “Kapak” seçeneğini işaretleyebilir; Video kontrolü>; Sabit disk dolu “WEB arayüzü.

9-Güç adaptörü kararsız.

Çözüm: Yüksek ve düşük sıcaklık ortamı 0? 40’a kadar Genel güç adaptörleri için, adaptör bu aralığın ötesinde ise güç kaynağı kararsız hale gelecektir. Bu nedenle, endüstriyel güç adaptörüne geçmek gerekiyor.

10-Config info, IPC’nin bir süre çalıştıktan sonra gerçek durumla uyuşmuyor.

Çözüm 1: arayüzü yenileyin.
Çözüm 2: IPC yapılandırmasının değiştirilmesinden kaynaklanmaktadır; IPC soruna ait değildir. Kullanıcılar hangi platformun IPC’yi veya arka ucun bağlı olduğu cihazı kontrol edebilir. Kesin kontrol yöntemini benimseyerek kesin sebebini kontrol edebilirler. Şu anda PSS istemcisi ve yumuşak kod çözücü, bazı IPC’nin Baud hızını değiştirebilir ve IPC’nin kontrol dışı kaldığı bir duruma neden olur.

Git
iCatch Güvenlik Teknik Destek ve Yardım

iCatch güvenlik IP CCTV, Monitör, Aksesuarları, Kontrol Ünitesi, Access Control, İnterkom Sistemleri, B2C Ürün Grubu, Güvenlik Robotları hakkında teknik katalog, kalite belgeleri, programlar ve sıkça sorulan sorulara ulaşabilirsiniz.Daha fazla bilgi almak için için lütfen tıklayınız…

Git
PARADOX Alarm Güvenlik Teknik Destek ve Yardım

Paradox alarm sistemleri, Aksesuarları, Kontrol Ünitesi, Access Control, İnterkom Sistemleri, B2C Ürün Grubu, Güvenlik Robotları hakkında teknik katalog, kalite belgeleri, programlar ve sıkça sorulan sorulara ulaşabilirsiniz.Daha fazla bilgi almak için için lütfen tıklayınız…

Git
DSC Alarm Güvenlik Teknik Destek ve Yardım

DSC alarm sistemleri, aksesuarları, kontrol ünitesi, access control, interkom sistemleri, b2c ürün grubu, güvenlik robotları hakkında teknik katalog, kalite belgeleri, programlar ve sıkça sorulan sorulara ulaşabilirsiniz.Daha fazla bilgi almak için için lütfen tıklayınız…

Git
TEXECOM Alarm Güvenlik Teknik Destek ve Yardım

TEXECOM alarm sistemleri, aksesuarları, kontrol ünitesi, access control, interkom sistemleri, b2c ürün grubu, güvenlik robotları hakkında teknik katalog, kalite belgeleri, programlar ve sıkça sorulan sorulara ulaşabilirsiniz.Daha fazla bilgi almak için için lütfen tıklayınız…

Git
MAVİ GARD Yangın, Alarm Teknik Destek ve Yardım

Mavi Gard yangın, alarm sistemleri, aksesuarları, kontrol ünitesi, access control, interkom sistemleri, b2c ürün grubu, güvenlik robotları hakkında teknik katalog, kalite belgeleri, programlar ve sıkça sorulan sorulara ulaşabilirsiniz.Daha fazla bilgi almak için için lütfen tıklayınız…

Git
Honeywell Güvenlik Teknik Destek ve Yardım

Honeywell güvenlik IP CCTV, Monitör, Aksesuarları, Kontrol Ünitesi, Access Control, İnterkom Sistemleri, B2C Ürün Grubu, Güvenlik Robotları hakkında teknik katalog, kalite belgeleri, programlar ve sıkça sorulan sorulara ulaşabilirsiniz.Daha fazla bilgi almak için için lütfen tıklayınız…

Git
GST Güvenlik Teknik Destek ve Yardım

GST güvenlik IP CCTV, Monitör, Aksesuarları, Kontrol Ünitesi, Access Control, İnterkom Sistemleri, B2C Ürün Grubu, Güvenlik Robotları hakkında teknik katalog, kalite belgeleri, programlar ve sıkça sorulan sorulara ulaşabilirsiniz.Daha fazla bilgi almak için için lütfen tıklayınız…

Git
NEOUTRON

Daha fazla bilgi almak için için lütfen tıklayınız…

Git
CENOVA GÜVENLİK SİSTEMLERİ

CENOVA GÜVENLİK SİSTEMLERİ

AVENİR GÜVENLİK SİTEMELERİ

AVENİR GÜVENLİK SİTEMELERİ

DUNLOP GÜVENLİK SİSTEMLERİ

DUNLOP GÜVENLİK SİSTEMLERİ

JMK GÜVENLİK SİSTEMLERİ

JMK GÜVENLİK SİSTEMLERİ

XRPLUS GÜVENLİK SİSTEMLERİ

XRPLUS GÜVENLİK SİSTEMLERİ

WİREX GÜVENLİK SİSTEMLERİ

WİREX GÜVENLİK SİSTEMLERİ

KAREL

KAREL TELEFON SANTRALI KAREL GÜVEMLİK SİSTEMLERİ

FUJİTRON GÜVENLİK SİSTEMLERİ

FUJİTRON GÜVENLİK SİSTEMLERİ

GLOBAL YANGIN SİSTEMİ

GLOBAL YANGIN SİSTEMİ